Zawiadamiam, że XLII – a zwyczajna sesja Rady Gminy Lubawa odbędzie się w dniu 8 listopada 2010r.  /poniedziałek/  o godz. 1000 - tej w sali sesyjnej Urzędu Gminy.

Porządek obrad:

1. Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przyjęcie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
4. Wolne wnioski i interpelacje.
5. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Lubawa za rok szkolny 2009/2010.
6. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej.
7. Informacja dotycząca oświadczeń majątkowych:
a) radnych,
b) pozostałych osób zobowiązanych do złożenia oświadczeń majątkowych.
8. Podjęcie uchwał w sprawach:

a) zmiany uchwały budżetowej,
b) stawek podatku od nieruchomości,
c) uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubawa w obrębie geodezyjnym Fijewo,
d) uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubawa w obrębie geodezyjnym Złotowo,
e) uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubawa w obrębie geodezyjnym Złotowo,
f) uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubawa w obrębie geodezyjnym Mortęgi,
g) ustalenia regulaminu udostępnienia boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej przy Zespole Szkół w Kazanicach realizowanego w ramach osi 4 LEADER, działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi”,
h) ustalenie regulaminu udostępnienia boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Prątnicy realizowanego w ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi”,
i) ustalenie regulaminu udostępnienia boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Sampławie realizowanego w ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi”,
j) programu współpracy Gminy Lubawa z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2011,
k) uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego określającego tryb i sposób powoływania i odwoływania członków zespołu oraz szczegółowe warunki jego funkcjonowania,
l) zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady na 2011r.,
m) planu pracy Rady na 2011r.
9. Sprawozdanie z działalności organów Gminy za okres kadencji.
10. Odpowiedzi na wnioski i interpelacje.
11. Wręczenie podziękowań za pracę w organach samorządu gminnego.
12. Zakończenie obrad.